STUFF I LOVE || 04


In dit nieuwe item op mijn blog bespreek ik maandelijks wat voor leuke en handige dingen ik ben tegengekomen op het gebied van mode, baby, eten en drinken, gadgets en lifestyle.  
Heb jij nog leuke tips of ben je geïnteresseerd in een samenwerking, neem dan contact met me op via lindakorner83@gmail.com.
Deze maand:

1.  Pop

Mijn moeder was zo aangedaan door de documentaire 'Wit is ook een kleur' van Sunny Bergman, dat ze Jolie dit popje cadeau deed. In de hoop dat Jolie zwart net zo normaal zal vinden als wit, dat iedereen in haar ogen gelijk is. En dat sluit volledig aan bij onze normen en idealen, dus ik vind het een heel mooi cadeau.
De documentaire is trouwens absoluut het kijken waard!

2. Pumpkin Spice Latte

Zoals jullie weten ben ik groot fan van de Dirty Chai Latte, maar dit najaar raadde de barista mij een ander drankje aan: de Pumpkin Spice Latte. Ik was meteen om, yum! Het voegt wat warmte toe aan die koude, korte dagen en de smaak geeft een instant wintergevoel!


3. Nieuwe espressokopjes

Voor ons huwelijk kregen we een nieuw koffiezetapparaat en daar pasten mijn oude kopjes niet onder. Dus vroeg ik deze voor kerst. Ik vind ze zo leuk! En als Roel een cappuccino voor me maakt in de grotere kopjes (ook dat kan onze nieuwe machine), zien al die laagjes er zo mooi uit! Volgens mij zijn het eigenlijk Marokkaanse theekopjes, maar ik gebruik ze dus voor koffie. 

Ze komen van Sostrene Grene by the way.


4. Onze kerstboom

Helaas is-ie alweer afgetuigd en de deur uitgewerkt. Als het aan mij lag mocht hij nog tot maart blijven staan! Want wat was ik weg van onze kerstboom! Ik had al zeker 6 jaar geen kerstboom meer in huis gehad. Ik wist amper welke kerstversiering ik in huis had.... Maar door de jaren heen bleek ik een hoop mooie ballen verzameld te hebben (tip: de meeste kocht ik na de kerstdagen in de sale!). En wat er ik niet meer leuk vond hield ik meteen apart en heb ik weggegeven via de Weggeefhoek Rotterdam. Dat maakt het kerstgevoel compleet.
Ik heb nu alweer zin in kerst 2017!


5. Mama is de allerliefste

Dit boekje had Roel voor Jolie gekocht, voor kerst, zonder mijn medeweten. Toen ze het uitpakte was ik meteen in tranen van ontroering, ik vind het zo'n lief gebaar! Daarnaast is het ook een heel leuk boekje.
Het boekje is geschreven door J.M. Walsh en Judi Abbot en uitgegeven door Delta. Roel kocht het bij Donner in Rotterdam.


6. Vandaag viert mijn bestie Desiree haar verjaardag! 

Donderdag was ze jarig en vanavond is het feest! Hieperdepiep hoera!! Gefeliciteerd lieve Desi!





Populaire posts