SUNDAY SNAPSHOTS || 36


Vandaag een relatief korte Sunday Snapshots... Mijn telefoon is namelijk kapot! Van het één op het andere moment deed ie het niet meer... en zoals je begrijpt is het een groot gemis!
Mijn nieuwe telefoon komt ergens begin volgende week. Dat verklaart dus ook de radiostilte op Instagram en andere sociale media. Op mijn blog is het ook rustig, mijn laatste artikel was de vorige Sunday Snapshots! Dat heeft niets te maken met mijn telefoon, maar met de drukte van het moment. Jolie is ziek geweest en ik ben druk met de voorbereidingen voor ons huwelijk. Over 5 !!! dagen trouwen we!! Ik heb natuurlijk zoveel mogelijk vast gelegd, dus binnenkort volgen er veel blogposts over weddingplanning, van Jolie's outfit tot leuke DIY's!
Maar nu kijk ik eerst terug op de afgelopen weken, kijk je mee?

Boven: Jolie weigerde een aantal dagen vast voedsel te eten, gelukkig dronk ze wel heel goed aan de borst. Het enige wat ze accepteerde was een babyrijstwafel!
 

Superoversized sweater weather! Love it! Deze is van Monki.


En dit lieve meisje heeft een sweater van Zara aan. Overdag slaapt ze eigenlijk altijd in ons bed. Daar krijg ik haar het makkelijkst in slaap en slaapt ze het rustigst.


Vorige week maandag had ik een dinnerdate met Tessa. We aten Indiase curry bij Curry's, erg lekker! We hadden elkaar lang niet gezien, dus we hadden heeeeel veel bij te kletsen!


Even eentje tussen door from the cuttingroom floor. Hier kon Jolie net staan. Wat is ze trots!


Vorige week woensdag waren we op onze feestlocatie om de laatste details voor onze bruiloft door te spreken. Ik vind het zo'n sfeervolle plek. We hadden we meteen nog meer zin in!!


En toen zaten we donderdagavond opeens op de spoedeisende hulp!
Donderdagochtend was ik nog koffie wezen drinken met Marinke en was Jolie vrolijk door het restaurant van de Hema aan het kruipen. Later op de dag werd ze hangerig en 's avonds had ze opeens 39 graden koorts en was ze versuft. Dat alleen is nog niet eens zo zorgelijk, baby's zijn nou eenmaal gevoelig voor koorts, maar ook haar fontanel stond bol van de druk. Dat kan wijzen op hersenvliesontsteking!
We mochten langskomen op de huisartsenpost, gelukkig was Jolie daar weer vrolijk en alert. Wel had ze nog koorts. De huisarts vond de fontanel ook niet goed voelen en stuurde ons door naar de kinderarts in het ziekenhuis. Hier werd Jolie helemaal onderzocht. Omdat ze nog niet zo lang koorts had, konden ze nog niets vinden. En hersenvliesontsteking kunnen ze alleen opsporen met een ruggenprik, daar vond ze het te vroeg voor. En omdat Jolie wel goed reageerde, mochten we uiteindelijk naar huis om het aan te kijken. We moesten haar wel om de 2 uur wakker maken en dan kijken of ze niet versuft was en of ze haar hoofd nog op haar borst kon leggen en in de gaten houden dat ze geen vlekken kreeg.
Om 2 uur waren we thuis. We lagen net goed en wel in bed toen de kinderarts ons belde om ons te vertellen dat we ook mochten kiezen voor een opname in het ziekenhuis ter observatie. Zodat de verantwoordelijkheid voor de nacht niet alleen bij ons lag. Omdat ze zich verder geen enorme zorgen maakte, kozen we ervoor om dat niet te doen. De volgende ochtend zouden we ons wel meteen weer melden bij de huisarts voor controle.
Jolie knapte hierna gelukkig snel op, maar haar fontanel bleef nog een paar dagen opgezet. De artsen hebben hier nog steeds geen verklaring voor. Ook weigerde ze dus te eten of te drinken, behalve aan de borst. En dus gingen we, in overleg met de arts, weer terug op volledige borstvoeding.

Inmiddels is ze er weer helemaal bovenop en eet en drinkt ze ook weer normaal! Wat een opluchting! Ik vond het echt heel intens, wat een zorgen kun je je maken over zo'n kleintje.


Vorig weekend had ik afgesproken met mijn nichtje Anna. Deze afspraak stond al ver van te voren en omdat Anna en ik normaal meer van het spontaan afspreken zijn, had ik al een vermoeden dat ik verrast zou kunnen worden met een vrijgezellenfeest....
Ik nam Jolie voor de zekerheid mee, zo kon ik haar nog zoveel mogelijk voeden voor de avond begon.


En ja hoor, een uurtje later stond the Tea Lab opeens helemaal vol met mijn vriendinnen en mijn moeder. Surpriseeee! Ik kreeg 2 roze glitterpiemels op mijn hoofd en vleugeltjes met felroze veren om. Roel kwam eraan om Jolie op te halen. En zo ging ik een lange en geweldig avond tegemoet.
Ik deelde alvast deze groepsfoto bij het paaldansen. Binnenkort zal ik er nog veel meer delen in een apart artikel... Als ik de foto's nog van mijn kapotte telefoon af krijg teminste!

De afgelopen week kwam ik met een verbrand gezicht onder de zonnebank vandaan, gelukkig was het niet de dag voor de bruiloft! Kwam Sanne langs om te lunchen en paste ik mijn jurk nog een keer met haar door. Bestelde ik op het allerlaatste moment nog andere schoenen, waarvan ik hoop dat ze op tijd binnen zijn en hadden Christel, Roel en ik nog een ceremoniemeestermeeting die tot 1uur 's nachts doorging.
Volgende keer hoop ik weer meer foto's te kunnen delen!!

Fijne week allemaal!

Populaire posts