BABY OOTD || WEDDING

 jurk en maillot - Zara, vest - H&M, schoentjes - Next Baby

Nadat ik zelf was geslaagd voor een jurk voor onze bruiloft, ging ik op zoek naar een outfit voor Jolie. Ik wilde niet een echte bruidsmeisjesjurk, of een doopjurk. Ik vind die kleintjes echt wegvallen in zo'n grote jurk. En daarnaast, ons mooie meisje heeft helemaal niet zoveel opsmuk nodig! Ik wilde iets simpels, maar mooi en stijlvol.
En ik vond zo'n jurk voor haar, maar ik vond het moeilijk om zo ver van te voren in te schatten welke maat ze nu zou hebben. En yep, het jurkje is nog te groot. Ik moest last minute op zoek naar een andere dus!
Dit exemplaar vond ik bij Zara. Het is van dik materiaal, bijna corduroy. Je maakt het jurkje aan de achterkant dicht met een hele rij knoopjes, een leuke detail! De kleuren sluiten mooi aan bij onze kleding, dat maakt het plaatje compleet. Het enige nadeel is dat dit jurkje korte mouwen heeft... in november! In het Stadhuis en op de feestlocatie is het vast warm gestookt, voor onderweg en voor de zekerheid neem ik dit wollen vestje voor haar mee. Tegen deze leren schoentjes liep ik per toeval aan toen ik op zoek was naar laarsjes, en Roel en ik waren beiden op slag verliefd. Die moesten we hebben voor de bruiloft!
Nog 1 nachtje en dan mag ze shinen in deze outfit! Ik heb er zoveel zin in!

Q: Wat vind jij ervan? En welke stijl vind jij leuk voor jouw kind voor speciale gelegenheden zoals deze?





Populaire posts