SUNDAY SNAPSHOTS || 33


Het is weer zondag, dus het is weer tijd om op de afgelopen 2 weken terug te kijken in een Sunday Snapshots! Kijk je mee?

Boven: Zaterdag was mijn broertje in town en gingen we samen lunchen bij Bazar. Erg gezellig en leuk om hem weer te zien! En voor Jolietje om weer eens met ome Wesley te kroelen! ♥


Vorige week maandag droeg ik deze nieuwe jurk van Zara. Gaat niets boven een simpel zwart jurkje en een paar Chucks, toch?


Woensdag = werkdag, meestal ga ik werken aan mijn blog bij The Tea Lab. Inclusief een lekker drankje, vorige week was het rozenthee!


Onderweg naar huis zag ik deze mooie quote op de Nieuwe Binnenweg.


Nog een fotootje van de Janauri-baby meeting van vorige week zondag. Dit keer inclusief mommy's!


Cutie! Deze gaat niet op de post, maar houd ik lekker zelf! ♥


Met mijn gezinnetje en mijn lieve neefje Felix. 2 kinderen staat ons ook best goed toch! ;)



Vorige week zaterdag bezochten wij het familieweekend van de familie van Roels moeder en BBQde gezellig mee. Jolietje wil graag heel veel staan nu ze het kan!



Samen kroelen op een brakke zondag!


Maandag was ik niet lekker en Jolie zit in een sprongetje, dus het was geen beste dag...! We gingen samen maar een stuk wandelen en de weekboodschappen doen om een beetje bij te komen. Pfff.. wat een dag!


Liefde!


Woensdag gingen Roel en ik lunchen bij Bij Loes in historisch Delfshaven. De eigenaar klaagde over hoe rustig het was en kletste de oren van onze kop.. niet een heel ontspannen uitje dus! Maar het broodje Vitello Tonato was wel erg lekker!


Jolie houdt niet van regen! En ik houd niet van de regenhoes. Dat enge plastic en ze is immers niet van marsepein! Ik houd van de herfst, ze zal er vast aan wennen!

Hoe waren jullie weken?




Populaire posts