OOTD || GLITTER


Ph: Roel
vest - Monki, broek - H&M divided, t-shirt - Weekday, schoenen - H&M premium collection, nagellak - Hema

Geinspireerd door het vlog van Jamie Li (zij draagt haar glittertops en -broek gewoon tijdens alle activiteiten van het dagelijks leven!), ging ik op zoek in de kast naar mijn eigen glitterbroek. Ik kocht 'm met kerst 2015, zodat ik mijn hoogzwangere lijf nog in iets feestelijks kon hullen. Sindsdien lag hij onderop de stapel. 

Maar nu heb ik 'm dus herontdekt! Ik down-dress 'm met een grof vest, een simpel wit t-shirt en sneakers. Van baggy feestbroek naar geschikt voor het dagelijks leven. Zodat ik boodschappen kan gaan doen in mijn glitterbroek, zoals ik hier beloofde. Talking about mojo... right?!

Q: Draag jij wel eens wat glitter en glamour op een heel gewone dag?

♥  




Populaire posts