SUNDAY SNAPSHOTS || 32




Het is weer tijd voor een nieuwe Sunday Snapshots! Kijk je mee hoe mijn afgelopen weken eruit zagen?


Jolie sliep al heel lang vrij weinig overdag. Maar sinds we terug zijn van vakantie maakt ze een inhaalslag. Ze slaapt nu 2x per dag ongeveer een uur, en vorige week sliep ze zelfs een paar keer 2 uur lang! Had ik opeens tijd over...




Vorige week woensdag was ik jarig! Roel was vrij en het was heel warm, dus we besloten naar het Kralingse Bos te gaan. We gingen voor het eerste met Jolie naar de kinderboerderij, lagen in de zon bij de Kralingse Plas en besloten impulsief om bij de Chinees te eten, met de zonsondergang op de achtergrond. Wat een mooie dag!


Vorige week donderdag had ik een impulsieve date met Desiree. Samen ijskoffie gedronken in de zon bij The Tea Lab en onze babyBFF's bij elkaar in de wagen gezet. Kan niet wachten tot ze wat groter zijn en echt samen kunnen spelen!


"You can't sit with us!"


Bijkletsen met Rinke.


Vorige week zaterdag werd Felix alweer 3 jaar! Hoera!



Vorige week zondag waren we op kraambezoek bij andere Felix,  de zoon van mijn stiefbroer en zijn vriendin. Wat een knapperd! En Jolie moest natuurlijk ook even op de foto met haar neefje.


Omdat ze tegenwoordig zo het bed afrolt of tijgert (ze is er al een keer afgevallen, gelukkig bovenop een kussen!), maak ik een heel kussenfort om haar heen als ze op ons bed in slaap valt. :)


Donderdag was het zulk mooi weer dat we, zodra Roel uit zijn werk was, naar het dakpark zijn gegaan om te picknicken. Gelukkig waren we al klaar met eten toen de lucht helemaal dichttrok!


Yes! Ein-de-lijk zijn de uitnodigingen voor ons huwelijk de deur uit! Nog maar 2 maanden...


Vrijdag sprak ik af met mijn nichtje Anna bij The Tea Lab. Te lang geleden dat we elkaar gezien hadden en we hadden echt veel bij te praten! Onder het genot van een Dirty Chai en een red velvet taartje natuurlijk...



Vandaag was een dag waar ik al heel lang naar uitkeek: We hadden een meeting met mijn zwangerschapsgroepje. We hebben elkaar helemaal in het begin van de zwangerschap leren kennen via een forum. Van het forum gingen we naar een Facebookgroep en van Facebook gingen we naar Whatsapp. Bijna al onze kindjes zijn in januari geboren en we hebben dus een hoop te delen met elkaar. We spreken elkaar dagelijks, zo leuk om iedereen nu in het echt te hebben gezien! Ik hoop echt dat dit een jaarlijkse traditie wordt, zodat we onze kindjes kunnen zien opgroeien!


 Ooo... en Jolietje kan staan! Ze is zo trots! En mama ook! ♥

Populaire posts